петък, 17 декември 2010 г.

Останаха ли?

  Останаха ли и ако да, то къде? Става въпрос за нормалните необвързани жени на възраст между 29 и 36 години (според мен най-прекрасната възраст за една истинска жена!). Само до преди няколко години сякаш бяха толкова много, а ето че в последно време почти беследно изчезнаха. Не вярвам всички изведнъж да са се изпоженили... Значи единственото място, където биха могли да се скрият е добре познатото ни предклавиатурно пространство... И да предупредя невнимателните - имам предвид НОРМАЛНИТЕ , да кажем средностатистически необвързани жени (от другите се срещат все още достатъчно, повярвайте). И не, че съм много придирчив. С годините, опита и наблюденията ми критериите ми доста паднаха, наистина доста! И въпреки всичко...


2 коментара:

  1. абе спорихме тука с Кикси ти тоя намек към Лилията ли го отправяш? :D

    п.п. то тя, Гаргата, вика, че Лилията не била нормална, пък ти си го натъртил няколко пъти, ама според мене любовта е сляпа кучка, тааа.. зане ли човек :)

    ОтговорИзтриване
  2. Лилия е продукт на Божествения Замисъл! Тя е толкова специален случай, че разгадаването и е равностойно на разгадаването на най-съкровените тайни на вселената! По тази причина е низвергната и набедена за "ненормална", а истината е че просто е неразгадана, неразбрана. Немощният ни интелект е неспособен да се справи с подобно предизвикателство! Все още не...
    А въпросът ми бе за другите, онези приятни и "обикновени" жени, с които човек с удоволствие е готов да се задоми и от които би очаквал вечеря, дете и мъничко топлинка (не обезателно в такъв порядък)... Та въпросът си остава открит за мен...

    ОтговорИзтриване