четвъртък, 12 август 2010 г.

Удивително! За дълъг период от време дори бях забравил, че някога съм започвал блог! И ако не беше една "рошава гарга" нямаше и да си спомня... Но, "неведоми са пътищата Господни" и ето, че дори успях да си намеря блогчето :)))
И така... Много неща се случиха за повече от година. Слава на Създателя, повечето дори не ги помня. Но тъй като съм започнал на акваристична тема ще актуализирам поне тази информация...
Скоро след като бях получил двойката килита, мъжкия се спомина, а се оказа, че няма от къде да си набавя нов. Вдовицата от чифта живя дълго, но не особено щастливо още няколко месеца и се предаде на отчаянието...
Юлидохромисите пораснаха, имам доста малки от тях. Надявах се поради не много голямата им едрина да не са много вътрешно агресивни, но се оказаха малко по-зли от очакваното. Въпреки това са чаровни и ми е много приятно да ги наблюдавам!
Иначе на акваристичния фронт нищо особено... За последната година доста задълбочих познанията си в морската акваристика, още по-задълбочено се интересувам от генетика, интересни наблюдения имам и над развъждането на някои хранителни обекти (фито и зоопланктон) и т.н.
О, белосах се и с ново хоби, свързано главно с ходене по чукари и блъскане на камънаци... Някои го наричат любителска палеонтология за благозвучие...

Няма коментари:

Публикуване на коментар